lauantai 23. toukokuuta 2015

Ar ar arvonta



Vanerisahailut ovat jääneet unohduksiin, mutta kaapista löytyi vielä muutama hiomista ja maalaamista vaille jäänyt yksilö. Tämän postauksen myötä pyydän mitä nöyrimmin anteeksi niiltä kahdelta henkilöltä, jotka toivoivat bambeja pääsiäiseksi ja joille lupailin, että jooojooilmanmuutaehtiiehtii. Vaikeneminen on paras keino välttyä ikävien ja epämiellyttävien asioiden käsittelemiseltä, ja sen vuoksi vaikenen asiasta tämä pieni huomautus pois lukien taas jatkossakin. Toivottavasti pääsiäisenne eivät kuitenkaan menneet pilalle.


No niin, nyt kun pääsiäisbambit ovat pääsiäisen edesmenon vuoksi käyneet joutilaiksi, on hyvä hetki järjestää arvonta. Arvontaan on monta tärkeää syytä:


1) Kaapissa oli joutilaita vaneribambeja.

2) Kirpparikeijun Facebook-sivuilla on lähes 500 tykkäystä (493). Olisi mukava, jos 500 menisi rikki. Siitä tulisi tärkeä olo.

3) Bloggerin kautta seuraajia on melkein tasaluku, 242.

4) Bloglovinissa seuraajia on myös melkein tasaluku, 84.

5) Blogilista poistuu käytöstä kesäkuussa, ja siihen mennessä pitäisi blogilistalaisten löytää uusi tapa seurata blogeja.

 
Blogilistaa käyttäville ehdotan seuraavia seuraamistapoja: Kirpparikeijun Facebook-sivut, Bloglovin ja tuo oikeassa reunassa näkyvä Blogger-juttu, johon en osaa linkittää. Lisäksi on joku uusi Blogipolku, johon siihenkään en ole jaksanut perehtyä. Suora linkki on tietysti aina hyvä ja toimiva ratkaisu, jos ei halua tehdä seuraamisestaan numeroa.








 Haluatko sinä itsellesi kaksi todella hienoa vanerista bambia? 





Jos haluat bambit itsellesi, kommentoi tämän postauksen alle ja vastaa näihin kysymyksiin:


1) Kauanko olet lukenut blogia ja mitä kautta sitä seuraat? Minkä vuoksi?

2) Kuka itse olet? Avaudu; minä kuuntelen.


Arvonnassa saat yhden arvan vastaamalla kahteen edellä mainittuun kysymykseen. Kaksi arpaa saat, jos avaudut kakkoskohdan kysymyksessä niin, että lukiessa myötähäpeän puna nousee poskilleni.


ANONYYMIT! Keksikää semmoinen nimimerkki, että erotutte toisistanne.


Arvonta on avoinna toukokuun loppuun saakka.


21 kommenttia:

  1. 1. Olen seurannut blogia ehkä puolisen vuotta Bloggerin kautta, koska tykkään aihepiiristä (kirppispostaukset, sisustus, diy, ompelu).
    2. Itse olen kolmikymppinen kahden lapsen äiti, joka asuu maalla ja (ajanpuutteen vuoksi yrittää) harrastaa ompelua, "puutarhan" hoitoa, kirppiksillä pyörimistä ja kaikenlaista näpertelyä. Viime aikoina nämä luovemmat harrastukset ovat kuitenkin aiheuttaneet enemmän ahdistusta kuin nautintoa, koska ideoita olisi, mutta toteutusaikaa ei.

    VastaaPoista
  2. 1) Vasta muutaman viikon. Liityin juuri lukijaksi bloggerin kautta. Katselen kuvia ja inspiroidun. :)
    2) Olen äskettäin ylipainoistunut kotiäiti. Vauvani hyvinvointi on minulle ykkösprioriteetti ja annan itsestäni kaiken, jotta hän saa olla onnellinen lapsonen, jonka olo on turvallinen 24/7.

    leevilotta@luukku.com

    VastaaPoista
  3. Jippii mikä arvonta, lisäbambit olisi erittäin tervetulleita meille!
    1. Vajaa vuosi löysin tänne "vahingossa" toisen blogin tänne, ja sen jälkeen olen lukenut blogiasi säännöllisesti. Pääosin seuraan päivityksiä naamakirjan kautta. Tykkään blogistasi, koska yleensä se saa hymyn huulille tai naurun raikumaan.
    2. Olen tietenkin älykäs ja huumorintajuinen, ihailen ihmisiä, jotka osaavat tehdä käsitöitä ja tuunata vanhasta uutta. Oma vahvuuteni on kirjallinen lahjakkuus, kirjoittamani säkeet saa ihmiset kyynelehtimään. Olen myös taitava valokuvaaja, ystäväni odottavat innokkaasti milloin julkaisen kuvistani kirjan.
    Näillä mennään ja toivon onnnettaren olevan kerrankin puolellani :)
    -Suvi-

    VastaaPoista
  4. Oisinkohan toista vuotta seuraillu facebookin kautta. Ai miksikö seurailen, no kun kuulostat jotenki semmoselta sukulaissielulta ja sul on kaikkia inspiroivia juttuja. Monesti oon saannu itekin jonkun hyvän idean, kun olen lukenut päivityksiäsi. Jaa et kukako olen, no jonninsortin hullu, joka tykkää pyöräilystä ja koirat on lähellä sydäntä.Marjastan ja sienestän. Mun tekemättömien idiksien lista on tosi pitkä. Mut ain viikottain pyrin sitä lyhentämään. Tällä hetkellä puutarhatyöt imee akasta kyl mehut...mut kaikkii pienii juttuja meneillään. Paperiaskarteluaki harrastan, muistan ku olit shoppaillut kortteja heti enemmänki...mää tykkään tehä ite.Nyt ois mummon vanha rukki, joka pittäis saaha kattohon...et semmonen noin pikaseltaan mää olen.

    VastaaPoista
  5. Yli vuoden päivät varmaan olen seurannut blogiasi :) Bloglovinin kautta seuraan enimmäkseen blogeja, sieltä on helppo lukea rästiin jääneet blogit julkaisujen mukaan.
    Olen lähemmäs kolmekymppinen kotisisustelija, joka mielellään seuraa erilaisia kiinnostavia blogeja. Oma rohkeus ei ole vielä riittänyt oman blogin tekemiseen ja en tiedä saisiko juttua riittämään joten ainakin tällä hetkellä tyydyn seuraamaan muiden ihania blogeja :)

    VastaaPoista
  6. Bambeja! Täydellisiä!! ^____^

    1. Muutaman kuukauden olen seurannut, POP-blogien kautta löysin. :)

    2. Olen 30+ arkkitehti, valokuvaaja, bloggaaja, tanssija, pisamainen, ristiriitainen, intohimoinen, käsillään väkertäjä, syövän sairastanut, etelän tyttö, Oulun paluumuuttaja, tytär, sisko ja avovaimo, karvalapsen äiti. ;)

    VastaaPoista
  7. Oi joi! Tuollainen bambin olisi enemmän kuin tervetullut, kuten blogini nimikin kertoo! <3

    1. Olen seurannut blogiasi pitkään, eli useamman vuoden. Käsityöt, askartelu ja kirppistely ovat minulle oikeita inspiraation lähteitä, ja lisäksi pidän kirjoitustyylistäsi. Blogger on se kanava, mitä kautta blogeja enimmäkseen seurailen.
    2. Olen 30+ kotiäiti, joka bloggaa luonnonkosmetiikasta, diy-jutuista ja hyvinvoinnista. Siinäpä ne tärkeimmät. ;)

    VastaaPoista
  8. Olen seurannut blogiasi varmaankin reilut puoli vuotta bloggerin kautta. Kirppistely ja Manu minut tänne toi.

    Itse olen tuollainen 40+ kirpputorien kiertäjä/romun kerääjä, joka puuhailee pihalla ja tekee käsillään kaikenlaista luovaa. Kolme kissaa häärää mukana ja minut löytää Mustankissan tytär sekä Mirrinminttua ja kissanhäntiä -blogeista.

    VastaaPoista
  9. 1.Hmmm nyt en osaa sanoa milloin aloin seurata blogiasi,mutta pysyn ajantasalla juuri tuon google käyttäjäraadin (?) kautta. Sinulla on mielenkiintoisia ja hauskoja ideoita ja ihania kuvia.
    2.Minä olen savolainen venkula ja mammaihminen,jolla on tyttären sanoin "peffa joka näyttää siltä kuin siitä olisi imetty ilmat pois" ;D

    VastaaPoista
  10. Ihania bambeja! Seurailen bloggerin kautta mielenkiinnosta. Sinulla on mukava omanlainen tyyli. Itsekin olen bloggaaja, mutta myös äiti, vaimo, opettaja, koiran omistaja ja hirveä hösö, joka hommaile koko ajan jotakin.

    VastaaPoista
  11. Satuin löytämään blogiisi hakemalla kuvia turkoosista seinistä. Ihastuin tietenkin sen kuvan takaa löytyviin muihin sisustusjuttuihin, ja tällä tiellä ollaan oltu muutaman vuoden (?). Sisustusjuttujesi lisäksi tykkään erityisesti tyylistäsi kirjoittaa kuulumisiasi. Niistä paistaa hyväntuulisuus ja hyvä huumorintaju. En seuraa lähes tulkoon mitään blogia minkään listan kautta, vaan nimet löytyy päästäni ja vuorotellen niitä googlesta haen. En sitten tiedä onko tämä se helpoin ja toimivin ratkaisu. :D

    Itse olen 27 vuotias melko tuore tamperelainen. Muutin tänne puolisen vuotta sitten ja tässä sitä asutaan kämpässä, jossa sattuu olemaan turkoosit eteisen seinät. Tykkään itsekkin sisustamisesta ja olenkin onnessani kun nyt vihdoinkin pääsen sitä kunnolla toteuttamaan menneiden opiskelijasoluasuntovuosien jälkeen. Minulle on tärkeää, että koti on viihtyisä ja oman näköinen, koska viihdyn paljon kotona omissa oloissa vastapainona työlle. Työkseni ompelen, ja harrastan sitä myös vapaa-ajalla.

    Kiitos blogistasi. Toivottavasti olet ilostuttamassa jutuillasi meitä vielä pitkään. :)

    -Maiju

    VastaaPoista
  12. Olen seurannut blogia fb:n kautta reilu puoli vuotta ja ihastunut käsitöihisi ja etenkin vaneri- ja puuesineisiin. Olen perheenäiti, ja pidän myös kirppistelystä, diy-jutuista, kierrätyksestä ja kaikenlaisesta tuunailusta ja sisustamisesta.
    s.kansakoski(at)luukku.com

    VastaaPoista
  13. Seuraan FB:n kautta. Hitsin pimpulit, oon lukenut sun juttuja jo kauan, pitkään ennenkuin muutit nykyiseen kämppään. En kyllä muista miten sut löysin, varmaan jonkun toisen blogin kautta... mut kirppisjutut oli yks syy miksi aloin seuraamaan ja toinen se kun samalla paikkakunnalla asuillaan =p Myöhemmin sit selvisi että oot mun serkun kanssa samoilta huudeilta, sekin on yks hauska lisä xD ai niin ja mun miehen veli on sun miekkosen kanssa samassa olutseurassa =p
    Jaa ketä mää oon... noh, ikäkriiseilevä neljääkymmentä lähestyvä opiskelut keskeyttänyt kotimamma. Suurin saavutus on tietenkin mun lapset, miten säälittävää. Harrastan tietenkin sitä kotoilemista, kirppistelyä, bloggausta, leipomista, neulomista ja ompelua, lukemista, kahvikuppien keräilyä, arvontoihin osallistumista, (en sentään bingoa) jajaja, mitä vielä...

    VastaaPoista
  14. Noi Bambit jos voittaisin, antaisin ne tyttärelleni tuparilahjaksi. Jos hän nyt koskaan löytää kämppää ja muuttaa pois kotoa. Mutta toiveissa on...
    1) Löysin blogisi, vajaa vuosi sitten, kun työkaverini kertoili, juurikin sinun vanerin sahailuistasi. Ihastuin letkeään kerrontaasi ja hauskalla huumorilla höystettyihin, välillä ihan arkisiinkin juttuihin. Yleensäkin pidän blogeista, joihin kirjoitellaan ahkerasti. Ja sinunhan on sellainen!
    En etsi luettavia blogeja miltää listoilta, enkä ole Facessakaan. Yleensä lukemani blogit tulevat toisten blogien kautta tutuiksi. Tai sitten googletan etsiessäni ideoita tai reseptejä ja jos blogi vaikuttaa mielenkiintoiselta, sitä seuraamaan jään.

    2) Vai että avautua pitäisi... :)
    No, olen yli nelikymppinen, lihava, lapsellinen ja muutenkin sellanen tössykkä, joka sekoilee elukoidensa kanssa pari hehtaarisella läntillä Pirkanmaalla. Mies ja aikuinen tytär kattoo hieman perääni ja hillitsee minua, etten nyt vallan innostu, kun elämä on niin ihanaa!

    VastaaPoista
  15. 1. Touhujasi olen seurannut joskus aikaisemminkin, mutta hukkasin blogisi, nyt on ollut suora linkki puhelimessa n. 6kk. Blogia seuraan myös fb:n kautta. Tykkään blogista siksi kun itsekkin tykkään kirppareista, tuunaamisesta ja puuhaamisesta, koirista yms.
    2. Olen pian kahden ipanan Oulussa asuva mamma. Kolmekymppiä tulee kohta mittariin, mutta olen kai ikui en 26v, koska sen jälkeen lopetin laskemisen. En oo missään superhyvä, mutta tykkään leipoa, ommella, askarrella ja tuunata.

    -Jenttaliina
    jenny.t@luukku.com

    VastaaPoista
  16. Blogisi oli ensimmäisiä, joita aloin hieman myöhäisherännäisenä seuraamaan ja ekoja, joihin uskalsin aivan kommentoidakin. Tykkään tyylistäsi ja tavastasi sisustaa. Huokailen ihastuksesta monen löytösi kohdalla, ja on myös kiva lukea toisten tekemistä kirppislöydöistä, eikä hamstrata vain itselleen tavaraa.
    Itse olen 70-luvulla syntynyt merenrantakaupungin asukki, kahden tytön äiti, joka haluaisi saada unelmansa, 50-luvun talon valmiiksi, että pääsisi vihdoin sitä sisustamaan kaikella sillä kirppiksellä kannetulla tavaralla, joka on ostettu osittain sillä tekosyyllä, että tämä on just sopiva sinne taloon ja osa niistä on ostettu ennen kuin koko taloa on ollut olemassakaan. Paljon mitään meillä ei sisustusjutuista tai huonekaluista olekaan ostettu uusina, vaan kirppiksien ja muun kierrätyksen kautta hankittua, siksi tuollainen uusi bambi olisikin oiva lisä vanhan tavaran joukkoon, hehee, olipas taitava aasinsilta tuohon palkintoon. :)

    VastaaPoista
  17. Ihania bambeja!Mukana arvonnassa :)
    1.Olen lukenut ainakin vuoden verran ja jonkun toisen blogin kautta löysin.
    2.Tykkään erityisesti askarteluja tsi jutuista.Itsekin tykkään näperrellä.
    Kävin tykkäämässä facebookissa :)

    hakkinen.mirva @gmail. com

    VastaaPoista
  18. Oi sentään, ihania Bambeja:)

    1. Löysin tänne viikko sitten, kun huomasin blogisi Kirppisrakkautta-blogissa olevasta lukulistasta. Oli niin mielenkiintoinen otsikko sulla siinä (Pikkupaikkakunnan kirpparilta), ni se sai klikkaamaan blogisi auki ja jäin heti koukkuun blogiisi. Liityin siis samantien Bloggerin kautta lukijaksi. Seuraan, koska tykkään niin ihastella kirppislöytöjä ja kotoisaa sisustustasi :)

    2. Olen kolmenkympin kieppeillä oleva ikuinen elämäntaparemontin aloittaja, tavallinen rivikansalainen ja harmaaseen massaan hukkuva äiti. Olen kirppishullu ja kirjoitan blogia kirppislöydöistä. Tykkään myös leipoa (ja syödä leipomuksia) :D Ei mitenkään erikoinen tapaus siis.

    VastaaPoista
  19. Luulin kommentoineeni jo, mutta taisikin kännykkäkommentti hävitä kuin tuhka tuuleen.. Ärsyttävää kun puhelimella kommentointi ei meinaa missään onnistua. 1. Mä oon seuraillut sun blogia alusta asti, välillä enemmän ja välillä vähemmän riippuen omista kiireistä. Ja seurasin edellistäkin blogia. Olikos sitä ennenkin joku? No kuitenkin, sen sata vuotta nyt ainakin :D Tykkään sun jutuista, kodista ja kirjotustyylistä ja varsinkin siitä ihanaisesta vaatekaapista <3 2. Oon 30-vuotias (ai kauhee, meinasin kirjottaa 31!) etelä-pohojammaalaanen eläinhullu, kahden koiran ja kolmen kissan omistaja, jonka kotona kaikki on vähän vinksin vonksin ja heikun keikun :) On muuten ehkä maailman vaikein kysymys "kuka oot?" öh.. No oon Miia. :D

    VastaaPoista
  20. Olen lukenut blogia yli vuoden, ehkä puolitoista. Suora linkki suosikeissa on minun tapani. Tyylisi kirjoittaa saa minut usein hymyilemään.
    Ihailen hyviä löytöjä ja kierrätystä. Inhoan niitä kommentteja "löysin roskiksesta tämän mahtavan..." Ei kukaan oikeasti voi löytää roskiksesta ihan mahtavia juttuja. T. Henkku

    VastaaPoista
  21. KISA ON PÄÄTTYNYT!

    Kiitoksia kaikille osallistujille ja avautujille!

    Arvoin voittajan Random.orgin kautta, ja voittajaksi selviytyi kommentti numero 19, Miia.

    VastaaPoista

Mukava, kun jätit jälkesi!