maanantai 20. huhtikuuta 2015

Norsuja makuuhuoneessa




Pari postausta sitten hehkuttamani epäilyttävän edulliset Elefantti-pussilakanat ovat päässeet ensimmäistä kertaa käyttöön. Lakanat kai kuuluisi esipestä ennen käyttöönottoa, mutta minä olen aivan liian laiska sellaiseen. Jännityksellä odotan, paljastuuko superhalvoista lakanoista ensimmäisen pesun jälkeen joku massiivinen virhe.


Ainakin toistaiseksi kaikki vaikuttaa olevan mallillaan. Normaaleilta Elefanteilta nuo näyttävät, ei mitään värivirheitä tai kolmipäisiä norsuja näkyvissä.


Makuuhuoneen sävyt muuttuivat taas mustanpuhuvien petivaatteiden myötä. Olisipa kiva tapetoida musta seinä keltaisella, kukikkaalla tapetilla.













Liinavaatekaappi on alkanut pursuilla ikävään malliin samaa tahtia kuin minä olen kiikuttanut uusia petivaatteita kaupasta kotiin. Onkohan näillä kahdella asialla joku yhteys? Minä kyllä luulen, että kaapissa on se vika: se vain on kertakaikkisesti liian pieni.


10 kommenttia:

  1. Minun liinavaatekaapilla on ihan sama ongelma, joten ei se voi shoppailustasi johtua.. koska sitten minäkin olisin syyllinen ;) Minun heikkoutena on Ikean kapearaidalliset pussilakanat...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nykyliinakaapit ovat siis kelvottomia, siihen päätelmään tulemme yhteistuumin.

      Minun lempparit on Lennolin valkoiset pellavalakanat: ne on ollut varmaan kolme vuotta kovalla, kovalla käytöllä, eivätkä ole menneet miksikään. Samoin nämä Finlaysonit on tosi hyviä. Jotkut ei-minkään-merkkiset, värilliset pyyhkeet taas on menneet ihan yhdessä pesussa hailakoiksi ja surkeiksi niin, ettei tee ollenkaan mieli enää kokeillakaan semmoisia tekstiilejä, jotka eivät ole tunnettua "merkkiä". Alkuvuodesta otin käyttöön sellaisen kalenteripyyhkeen vuodelle 2015, joka meni ensimmäisessä pesussa niin hailakaksi, että aivan harmittaa.

      Poista
  2. Norsupussilakanat näyttävät tosi kivoilta! Täytyy varmaan mennä kurkkaamaan, josko niitä vielä löytyisi halvalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinisiä ja näitä mustia oli hyllyssä silloin, kun minä kävin. Keltaiset olisivat olleet tosi kivat, mutta ehkä meille jo nyt riittää vähäksi aikaa :)

      Poista
  3. Ihania kuvia ja nuo norsut on aina vain <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Norsut on varsin sympaattisia. Vähän kuin koirat, mutta ei kuitenkaan aivan niin kivoja.

      Poista
  4. Minä olen huomannut saman ilmiön astiakaappien kohdalla. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toden totta; astiakaapeissa on samaa vikaa :/ :(

      Poista
  5. Selkeästi liian pieni kaappi :D
    Hyvältä näyttää elefantit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaappi ihan oikeasti on aivan alimitoitettu meidän tekstiileille. Pitäisi jaksaa puljailla niin, että saisi kaappien sisällöt paremmalle käytölle, mutta en kyllä millään jaksa. Hirvittävä vaivannäkö.

      Poista

Mukava, kun jätit jälkesi!