tiistai 25. maaliskuuta 2014

Värikästä arkea



Aurinkoisen päivän arkikuva on värikäs: maalikaupan värilastuista on valittu tuleva parvekkeen kalusteiden väri. Maalikaupassa värilastut näyttivät vain ihan kivoilta, mutta kotona aurinko maalasi ne syötäviksi. Siniset sävyt jäivät valinnassa tappiolle, ja vadelmanpunainen nousi suosikikseni.


Kokeilen ensimmäistä kertaa ikinä maalinpoistoainetta, joka ainakaan vielä ei ole osoittautunut mitenkään loistotuotteeksi. Jospa aine muhisi yön aikana niin, että huomenna maalinrippeet voisi puhaltaa pois ja ylihuomenna pääsisi sutimaan uutta maalia ylle. 






Tänään ahdistelen haasteella tyylikästä Charia Char & The City -blogista. Charin blogi on yksi harvoista seuraamistani seesteisen värimaailman blogeista. Charin blogissa minua viehättää erityisesti seesteisyys ja ihailtava pikkutarkkuus.


6 kommenttia:

  1. Vautsi mitä upeita värejä. Mä oon alkanut viime aikoina tykkäämään kirkkaista väreistä tosi paljon. Ne tuo pieninä ripauksina kivasti särmää siihen seesteiseen tyyliinkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta. Miekin oon melko vastikään löytänyt värit, ja aijai että oon nyt hurahtanut! Meillähän on suurin osa kodista valkoista (lattiat, seinät, katto), joten pääsen ihan mielin määrin revittelemään :)

      Pieninä, maltillisina ripauksinakin värit on ihania :)

      Poista
  2. Olen Sagan kanssa samaa mieltä. Kun löysin tämän blogin, innostuin itsekin lisäämään hieman väriä omaan kotiini ja olen esim uusiin turkooseihin verhoihin kovinkin tyytyväinen ja vanhat punaiset poiskäytöstä otetut jättityynyt odottavan uutta päälistä, niistä tulee entisöinnin jälkeen verhojen kanssa saman väriset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terve!

      Onpa tosi mukava kuulla! Uusimmassa postauksessa vinkkasin sellaisesta blogista kuin Hand made by Heini. Jos tykkäät värikkäistä blogeista, niin käypä Heinin blogiakin kurkkaamassa!

      Turkoosi on noussut yhdeksi minun värisuosikeista. Ajatella, etten ennen ajatellut turkoosia ikinä. Nyt se on elämäni keskeisessä roolissa.

      Poista
  3. Löysin blogisi jokin aika sitten ja ihastuin vallan! Täällä on ihania ideoita ja värejä, melkoista inspiraatiota :) Kiitos tästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa!

      Onpa kertakaikkisen mukava kuulla! Kiitokset aivan ihanasta kommentista! :)

      Poista

Mukava, kun jätit jälkesi!